یه چیز پیشنهاد بدین بذارم اینجا

نوشته های من در مورد برنامه نویسی، غیر از برنامه نویسی و چیز‌های دیگه...

یه چیز پیشنهاد بدین بذارم اینجا

نوشته های من در مورد برنامه نویسی، غیر از برنامه نویسی و چیز‌های دیگه...

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

سلام علیکم و اینا...

فعلن حوصله نکردم جوابای اون پست قبلی رو بنویسم. می‌نویسم حتمن. حتمن!

دو تا آزمون برنامه‌نویسی آماده کرده بودم واسه اردو عید باشگاه انرژی. سوال‌هاش بدک نیستن. سوال‌ها رو می‌ذارم و اگه در مورد پاسخشون سوالی یا بحثی بود تو کامنتدونی بگید. منم هستم.

آزمون برنامه‌نویسی پایه دوم

آزمون برنامه‌نویسی پایه سوم

به نام خدا

نزدیک به سی سال از آغاز برگزاری المپیادهای علمی در کشور عزیزمان ایران می‌گذرد. این سی سال هم‌چنان که آکنده از افتخارات بزرگ برای دانش‌آموزان برتر کشور بوده است، صحنه‌ی آزمایشی بزرگ برای متولیان آموزش نیز محسوب می‌شده.

در این مدت تغییرات فراوانی در شکل و نحوه‌ی برگزاری المپیادها صورت گرفته است. شاید تغییری که در زمان حال خود را بیش‌تر از بقیه نمایان می‌کند، ترکیب «سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان» و «باشگاه دانش پژوهان جوان» باشد که امیدواریم ثمرات مثبتی در عرصه‌ی المپیاد کشور بر جای گذارد.

در سال‌های گذشته یکی از مواردی که همواره دغدغه‌ای بزرگ برای شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان المپیادهای کشور بوده است، نحوه‌ی برگزاری آزمون‌ها، انتخاب برگزیدگان و اعلام نتایج بوده.

سیلام علیکم!

عید رو تبریک می‌گم. برای عیدی سه تا از مساله‌های الگوریتمی مورد علاقم رو بهتون تقدیم می‌کنم. این مساله‌ها در اصل مساله‌های برنامه نویسی بودن ولی چون بار تئوریشون از بار عملیشون به مراتب بالا تره همچنین من خعلی دوزشون دارم! ترجیح می‌دم به صورت ۳ تا سوال الگوریتمی مثل همون‌هایی که تو دوره تو آزمون تئوری الگوریتم می‌دن مطرحشون کنم. جواب سوال‌ها رو هم سعی می‌کنم تو تعطیلات عید تو پست بعدی بذارم. امیدوارم لذت کافی رو ببرید. در ضمن، سوال‌ها از آسون به سخت مرتب شدن.