یه چیز پیشنهاد بدین بذارم اینجا

نوشته های من در مورد برنامه نویسی، غیر از برنامه نویسی و چیز‌های دیگه...

یه چیز پیشنهاد بدین بذارم اینجا

نوشته های من در مورد برنامه نویسی، غیر از برنامه نویسی و چیز‌های دیگه...

دو تا آزمون از عید

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۳۲ ب.ظ

سلام علیکم و اینا...

فعلن حوصله نکردم جوابای اون پست قبلی رو بنویسم. می‌نویسم حتمن. حتمن!

دو تا آزمون برنامه‌نویسی آماده کرده بودم واسه اردو عید باشگاه انرژی. سوال‌هاش بدک نیستن. سوال‌ها رو می‌ذارم و اگه در مورد پاسخشون سوالی یا بحثی بود تو کامنتدونی بگید. منم هستم.

آزمون برنامه‌نویسی پایه دوم

آزمون برنامه‌نویسی پایه سوم

  • جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۳۲ ب.ظ
  • سید حامد ولی زاده

نظرات  (۲۰)

 به به سلام حامد جووووون !!!

می بینم که پست گذوشتی ؟؟

خوب اگه زحمتی نیست اون راه عالی یه رو هم واسه اون سوال که گیریدی(یعنی خودم ) پرسید رو بگو.

سعادت مند باشی 
  • ابوالفضل اسدی
  •  مرسی از آزمون
  • ابوالفضل اسدی
  •  یه سوال خوب گراف
    http://s2.picofile.com/file/7355728602/week_question10.pdf.html
  • خودت می دونی کیم
  •  حامد من غلط کردم. حداقل این جا جواب بده. چی کار کنم آشتی کنیم؟
    گروه MTP  مجری انواع پروژه ها .ساخت انیمیشن.بازی های یارانه ای و شبیه سازی سه بعدی.
    پاسخ:
    هاع؟!
  • ابوالفضل اسدی
  •  یا مشکل از منه که بگین مشکلم چیه. یا بدشانسم. این دو هفته دوستام یکی یکی دارن پر پر میشن 
     اگه پیغام خصوصیمو خوندین یه تایید همین جا بزنید.(با تشکر)
     سلام. حامد چون . 

    حل این سواله رو بهم نمی گمی؟؟؟؟ 
     یه کپک اعتقاد داری؟! :دی
     نه! ولی به شلوغی سر چرا!
    بابا کوتا بیا! الان دقیقن موقع امتحانای انتخاب تیمه! :-"
    :))))))))
    چه فرقی میکنه؟! سر شلوغ باشه یا نباشه کپک هست ! :دی من که نگفتم از کپک زدگی در بیار !!! :دی 
     آقا تیم شدنتون مبارک :دی

    عجایب صنعتى دیدم چنان قند   چو دانشگاه و حوزه کرد پیوند

    به دانشگاه نماز جمعه خوانند    کتابُ تو مصلا مى فروشند 

     حس میکنم این جاها داره کپک میزنه D:
    کسی ایده ای نداره؟
  • ابوالفضل اسدی
  • دیگه کار از کپک گذشته

    کار داره به قارج و آمیب و تک سلولی و اینا می رسه 

  • ابوالفضل اسدی
  • آقا یه چیزی این جا بذارید. هر روز به امید پست جدید میام ولی .... 
    پاسخ:
    اوهوم!
    می‌ذارم یه روزی! این روزا یک‌کم سرم شولوغه ولی سعی‌ام رو می‌کنم :)
  • ابوالفضل اسدی
  • پس چه شد این پست جدید؟

    من هنوز منتظرم 

     چقدر حس میکنم این دور و بر بوی کپک میاد :-"
    شما که هنوز کنکوری نشدین انقدر دیر آپ میکنین!
    البته هیچ وقت هم نمیشین :-/

     با ژنیک موافقم ! ما که کنکوری ایم خیر سرمون بیشتر اینجا سر می زنیم !‌ :-/
    عالییییی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی